Inspirasi...

Harian Metro Kosmo! Berita Harian

Dikuasakan Oleh

CLICK THIS BANNER !!

Monday, December 21, 2009

Guane Dok Rok Sangat Ni ??

Benitez pening kepala? Adakah aku sebagai penyelesaiannya kepada kemelut itu?


Salam semua...
Ni aku nok smbung citer hok dulu ni...
Ingat dok aku post masa dulu2 tu?
Kalu dok ingat tekan link ni baca semula...

Liverpool Beli Aku !!

Criter dia pasal kelab lame aku...Liverpool ar...
Hari tu Benitez beli doh aku...dang la aku maen season lepas...
Pastu aku balik Malaysia semula sebab nok kawen...
Benitez kabo ar dakpe ar nok balik pun kesian ke bini mu sorang2 kt umah kekgi, huhu...
So, aku pun tamatkan kontrak pastu balik ar, lgpun aku tgk Liverpool gagoh pelik doh masa tu...

Lepas start season baru ni aku tgk Liverpool koho dok rok plok...
Aku rase sebab aku xdop doh kot jadi xdop striker nok sumbat gol...hahahaha.
Torres, member aku tu sakit sokmo...dia mmg gitu imunisasi lembik skit....(sori ar Torres)
Gerrard pn ada sakit jugok pdhal dia ni payoh nok sakit..(sebab koho tua doh kot)
Kesian sgt aku tgk awok2 kelab aku dulu susoh payoh nok cari gol lepas aku xdop....

Nok dijadikan ceriter baru2 ni Benitez tepon smula aku...perbualan lbh kurang mcm dulu la...(malas doh nok taip dialog tu)...
Dia tanya aku samada aku nok maen smula ngan Liverpool...
Aku kabo rilek dulu biar aku bncang ngan bini aku dulu...

Benitez pnya lah pujuk aku suh aku balik smula gi Liverpool...
Sampai siap pos jersi ke aku...dia kabo jersi aku siap belaker doh tunggu aku gi je...
Dok cayer ke? Tgk ar sini aku pakai jersi tu...




Dia bagi jersi hok xdop Carlsberg sebab dia bg pelepasan ke aku dok payoh pakai logo arak jahanam tu...

Kalu la jadi aku gi smula ke Liverpool masa perpindahan Januari ni aku rase awok2 peminat Liverpool dok risau doh la sebab top striker ada semula doh...hahaha.

Tapi gitu ar xkan aku nok tinggal bini aku plok...hok mane se ar?
Ce bagi cadangan gok, ada 3 keputusan sini...

A-aku gi ke Liverpool tinggal bini aku
B-aku dok gi dan duduk Malaysia je dgn bini aku
C-aku gi ke Liverpool bawok sekali bini aku

Tapi aku rase bini aku xmboh gi kot sebab kat nung sejuk kekgi dia dok tahan sejuk...huhuhu.

Jadi kepada peminat Liverpool bersabar lah ye...kalu jadi aku gi memang Liverpool gagoh parok ar pasni...kalu dok jadi kena ngarap ke hok ada tu je la...huhuhuhuhu.


p/s : jangan nok muntah plok baca ceriter koya ni, sekadar melawakkan diri, muahahahah !!



No comments:

Segala Post Disahkan Oleh...