Inspirasi...

Harian Metro Kosmo! Berita Harian

Dikuasakan Oleh

CLICK THIS BANNER !!

Wednesday, March 25, 2009

Umah Sewaku Dulu2...(part 2)


Assalamualaikum w.b.t...
Ish3x dok abis2 aku ngn citer umah sewa ku dulu2...kali ni bkn nk tnjuk kerajinan plok tp nok tnjuk bilik aku masa dok umah sewa masa praktikal. Kali ni aku dh serik dh jd cm dulu (tgk post sebelum ni). Aku pn cari la housemate yg reti skit, hehe. Alhamdulillah aku jumpe skumpuln pemuda yg tau menghargai nikmat umah sewa. Diaorg ni bkas housemate aku masa sem 1 n 2 tp diaorg praktikal ms aku sem 3 so bpisah ar kejap 1 sem tp bertemu kmbali msuk sem 4 coz aku praktikal kt Dungun jgk so duduk skali ngn diaorng r. Diaorg dh sem 5 aku sem 4.

Sorry la ek kalu aku antar post yg ntah ape2 ni coz aku dh kehabisan idea nk post pe. Nk post pe aku wat hari2 bnyak sgt xlarat nk taip (padahal kuat tido je), haha. Smentara msh dlm mode mengimbau knangan mengusik jiwa raga (bukan raga ltk brg kat Mydin Mall tu), aku post je la psl khidupn dulu2, harap korang tak bosan lg memboringkan (macam la ramai nak baca) huhu.

Sbenarnya nk tnjuk bilik aku je, hehe jgn marah. Ni dia siap ngn item2 yg dh dilabelkan.

Ni la bilik aku kt umah sewa dulu. Umah kayu buruk je bersamamu tv3, hehe. Banyak brg2 aku tp xbesepah kn? Btul x syg? hehe. Ni nk citer skit item2 yg dilabelkn tu...

A - Robok (almari) siam, beli murah je coz pnting ni nk ltk baju2 n brg2 peribadi. Takkan nk letak kt luar kn mende2 mcm baju2 lawo, dompet, dokumen2 penting n sebagainya. Diperbuat dgn plastik (sarung) n besi (rangka) n than lama selagi digunakan dengan cermat. (mende gini nk kabo jgk, huhu)

B - Lirik lagu Dikir Barat aku gantung coz kena hafal sokmo. Lagu tema kelab Dikir Seri Perkasa ni n aku lah tok jogho nya masa tu, huhu. Aku kena hafal coz nk masuk prtandingan masa tu.

C - Monitor PC baru, hehe. Bkan beli baru pun tp aku kebas yang kak aku pnya, huhuhuhu. Hok aku buruk ekpom...

D - Air tongkat ali keluaran Powerroot, huhu. Dulu kuat minum tongkat ali aku ni. Coz tu gagoh, haha.

E - Handset aku dulu. Dulu pkai hset Samsung buruk je takdok wit, huhu.

F - Gambar time skoloh. Kena bawok skmo coz aku suke tgk sorg aweks dlm kelas aku dulu, haha. (jgn jeles syg cinta monkey je tu)

G - Sejadah n kain pelikat. Brg wajib ni coz nak menunaikan kewajipan kepadaNya...

H - Kasut baru. Dh beli setahun tp xpakai lg, huhu. Letak dlm bilik coz tkut kena kebas tp skrg dh 'nyeng' doh ksut ni pkai skmo doh.

I - Baju2 yg pakai skmo aku gntung kt luar coz ltk dlm almari kekgi bau bucuk, hehe. Yang nk basuh aku letok dlm bakul bawoh tu, bgus kn bdak aku ni, hahahahaha.

Itulah antara item2 yg ada dlm blik aku sbgai sorg bujang. Msti korang pk ape mende la aku post ni tp aku dok kira nok post gok coz aku xdok idea nk post nape n aku tgh boring dok tau nk wat nape, hehe. Semoga x bosan ye, hehe.

p/s : ada ke org nok baca? dok tau la yg pnting blog aku dok snyi n ada jgk entry baru, hehe.


No comments:

Segala Post Disahkan Oleh...