Inspirasi...

Harian Metro Kosmo! Berita Harian

Dikuasakan Oleh

CLICK THIS BANNER !!

Saturday, December 19, 2009

Vrooommm...Vroommmm VTEC berbunyi...

Uwaaahhh...salam semua... Dah lama aku x update blog...bukannya malas tp x rajin je...huahahaha Ntah la xdop topik ekpun nok letok....nok copy paste pun rase macam dok berapa nok rajin je... Sekarang ni baru wase nok aktif semula la blog-memblog ni holah mugo kito nok bisnes keno lah rajin siket (makpo plops kecek kelate ni...)


Ni nok kabo citer pas kawen ar ni....
Lepas kawen maka dok bujang doh la....
Maknanya dok duduk sorang doh la...
Dok pun org kater ada teman hidup doh la...
Ada jugok org kater jupe jodoh doh...
Arghhh macam2 org kater psl kawen ni...
Yang aku pasti aku dh selamat berkahwin...
Tapi pasal kawen kekgi aku post balik hok lebih details sbb dok susun molek lagi gambor2 kawen...



Ni nok kabo lepas 5 bulan kawen akhirnya aku berjaya jugok capai impain aku dari dulu... Nape impian aku? Nok naek ke bulan ke? Bukan...tu ngarut tu...

Impian aku nok beli kereta idaman la mek abe weh.... Akhirnya aku berjaya memiliki kereta Honda Civic EK99 specs idaman malaya ku...hahahaha... Enjin VTEC besor boh tp single cam, dakpe ar janji VTEC, huhu. Ni nk tnjuk sket gambo dia...


ni dari depan, plet kene tutup ar kekgi glamer plops, haha

ni dari belakang...


Gane smart dok lagi? tp ada lagi ar skit2 hok dok smart, nok namboh sket2 kena modified sket2 lagi biar jadi kemas molek mcm gini....




Hahaha, nawok ar tu dok saboh Honda tukor jadi Nissan Skyline plops, huhu.
Beli keter ni pun bukannya sbb nk brgaya tp sbb aku mmg xdop keter sndiri lagi sejak dulu, asyik dok bawok kete ma, kete ila, kete aboh...pinjam keter org je selama ni...sedeynya...huhuhu...


Ok lah abis doh bab keter, my wife pn dh beli keter Neo baru, nk tgk jom ar survey blog dia sini FLoha SelLa ada byk citer menarik kt situ, huhu. Nanti la plak aku update byk2 psl kawen aku tu k, xleh citer lebih2 bahaya kekgi korang xsabar2 plops nok kawen jugok...hahaha.


K lah chow shin chi....

p/s : kalu dr dlu lg pkai EK msti glamer ms belajor dulu, ahaks....



1 comment:

~Tieha~ said...

klu glamer mase blajo dop leh lok syg... cz syg dop lyn owg glamer2 nih....huhuhuhu

Segala Post Disahkan Oleh...