Inspirasi...

Harian Metro Kosmo! Berita Harian

Dikuasakan Oleh

CLICK THIS BANNER !!

Tuesday, January 5, 2010

Arghhh....Tekanan Perasaan !!

Bakpe dok jadi-jadi lagi ni !!!!

Salam semua.

Aku juz nk luah perasaan rezak atau tertekan je ni...

Dah 2 malam, dh berjam2, dh berkali mencuba.....tp masih x menjadi lagi....

Pe lagi yg kena buat ni ????

Hehe, jgn slh paham plops...

Bukannya marah ke org...apatah lagi marah ke lembu....
Tapi gitu la kate org x cuba maka x de ape2 berlaku kn...


Sbenarnya start dr semalam aku try nk convert aka import aka tukar domain blog aku...

Sekarang ni dot blogspot so aku nk tukar ke dot com...hosting dh beli dh...

Aku nk tukar tanpa mengganggu walau sedikit pn wlau sebesar zarah rupa blog asal aku tu....

So aku pn menerokai lah blog2 yg ada tutorial...
Macam2 dh aku baca n mcm2 cara diaorg ajar...smua aku try...
Memang menjadi, blog aku berjaya aku convert kn ke dot com...

Tapi mslahnya template smua berubah n widget kt tepi2 smua ilang...

Yang tinggal juz post je...
Dah macam2 cara aku wat nk kmbalikn yg asal....
Copy blik coding blog aku yg dh backup pn xjadi...

Arghhh...
REZABNYA aku rase...


beginilah rupa aku semalam kot....huhuhu



So nk mtk tolong mane2 yg otai tu leh tlg ajarkn camne nk convert blog aku ke dot com tanpa mengganggu walau sedikit pun rupa asal blog aku tu, kalau ada caranya tlg bgtau k... Itu saje lah, huhuhu, sorry kalau merapu ntah ape2...



p/s : kalau x jadi gak baek aku wat web laen, huhuhu.



3 comments:

floha sella said...

mai cyg tolong...huhuhuhuhuhu

~Tieha~ said...

clap gune id laen...huhuhu

Dak Wan® said...

lowh? Apa masalahnya eh?

Segala Post Disahkan Oleh...