Inspirasi...

Harian Metro Kosmo! Berita Harian

Dikuasakan Oleh

CLICK THIS BANNER !!

Wednesday, February 11, 2009

4 pondan ditahan lagi


MELAKA: Empat pondan yang mempunyai rekod lampau serta dua daripadanya diburu Bahagian Penguatkuasaan Jabatan Agama Islam Melaka (Jaim) kerana mempunyai waran tangkap tidak menghadiri perbicaraan di Mahkamah Syariah bagi perbicaraan kes lelaki berlagak wanita antara yang ditahan Jaim, awal pagi, hari ini.



Semua lelaki terbabit berusia 22 hingga 34 tahun itu ditahan antara jam 3.10 pagi dan 3.45 pagi di dua lokasi berasingan iaitu di Jalan Tun Ali dan Jalan Merdeka berhampiran Plaza Mahkota, dekat sini.


Pondan berusia 22 tahun yang ditahan di Jalan Merdeka itu pula baru ditahan Jaim pada Disember lalu kerana kesalahan berpakaian dan berlagak seperti wanita serta kesnya masih dalam siasatan.


Ketua Pegawai Penguatkuasa Agama Jaim, Rahimin Bani, berkata semua ditahan itu didapati berpakaian serta berambut panjang dan mengenakan solekan di samping memakai perhiasan wanita.


p/s : apa nak jadi la, dah la lelaki semakin kurang kat dunia, golongan ni mengurangkan lagi lelaki didunia, kesian wanita2 kan...huhu


1 comment:

~Tieha~ said...

termasuk abg...huahahaha

Segala Post Disahkan Oleh...