Inspirasi...

Harian Metro Kosmo! Berita Harian

Dikuasakan Oleh

CLICK THIS BANNER !!

Monday, February 23, 2009

Lagu Cinta Kita...


Walaupun video ni dah lama aku edit untuk kekasihku tapi masa tu dia hanya sebagai kekasih tapi sekarang dah bertitle tunang so aku nak tuju sekali lagi lagu ni untuk kesayanganku, hehe. Lagipun tak puas2 aku tengok video ni sebab dia cakap aku lah lelaki pertama edit video untuk dia, wah bangga la (bukan bangla) aku tak terhingga. Aku rasa terharu dan happy sangat2 sebab dia hargai kerja2 aku untuk dia, thanks sygku tunagku bakal isteriku jua, lagu ini untukmu khas daripada ku lelaki mu...huhu.




Terlihat wajahku dimatamu...
Yang mendambakan kasih sayang...
Petanda benih cinta mulai tumbuh...

Kau jauh disana...
Bersama rinduku...

Hanyalah daun berdesis sayup...

Kuingin dengan ketulusan hati...
Membuka pintu hatimu...

Sambil berbisik...
Aku Sayang Padamu...

Mulai kini kuserahkan cintaku...
Sejak hari ini hatiku bersamamu selamanya...
Dan pasti kuberikan cintaku...
Mulai saat ini diriku milikmu selamanya...

Kau jauh disana...
Dan kau bersama rinduku...
Oh..hanyalah daun berdesis sayup...

Kuingin dengar setulus jiwamu...
Mengalun hangat diriku...
Sambil berbisik...
Aku Cinta Padamu...

Cintaku Untukmu...



p/s : jiwangnya aku rupanya, hehe, syg suka dops?



2 comments:

~Tieha~ said...

suke sgt3......... darlingku cyg........ i love u so much..... thanx abg...muahhh...muah...muahh.......

-TiEizZ seLLa- said...

thanks coz suka sgt3, love u so much too...mujhse tumse bahut pyaar karti hum...hehe

Segala Post Disahkan Oleh...