Inspirasi...

Harian Metro Kosmo! Berita Harian

Dikuasakan Oleh

CLICK THIS BANNER !!

Tuesday, February 10, 2009

Aku Bertukar Menjadi Awek Cun...





Hahahaha aku telah menjalani pembedahan tukar jantina baru2 ni, akhirnya aku dapat jadi seorang wanita yang anggun lagi comel, semua ini aku wat kerana baru boleh peluk tunang ku tanpa segan silu, hehehehe.
Semua tu tipu je aku masih lelaki sejati, punya misai, janggut dan bulu betis lagi, huhuhu, ni gambar aku edit saje puas2 sgt malam2 takdok keje nok buat. Menurut tunangku bakal isteriku jua, dia mengatakan bahawa mak nya bergolek2 suka sambil menepuk2 badannya apabila melihat gambar ni, adik2 dia pun gelak gak tapi tak tahu la bergolek2 ke dok, hehe, sori syg abg citer semua ni sbb takut kekgi org ingat abg peluk syg sungguh tu menyamar pakai baju kurung, hehe.


Ni satu lagi gambor aku edit, tgk syg ku tu suka sgt aku pakai baju kurung sampai nk kiss aku, hehe, aduh la kenapa la aku edit gambar gini padahal memalukan diri sendiri je, nasib baik aku ni tak tahu malu....(jgn kabo ke org lain), hehe, ok lah aku bagi masa korang tgk gmbar n gelak ke aku plok, kekgi banyak skit pahala aku dapat, hahaha, kepada sygku, thanks kerana menganggap aku seorang lelaki bukan pondan, huhuhu.

p/s : macam mak cik jual kaen je...



7 comments:

~Tieha~ said...
This comment has been removed by the author.
~Tieha~ said...

alahai....comeynye... anak sape yu....kiz ckit... muaaahhhh...hehehehe

-TiEizZ seLLa- said...

kis skit je? kis byk2 ar, hehe, nape buang komen tu? komen pe tu? hehe

Anonymous said...

sis tieha,kite orang ganu sebab tu daus nok cakap ganu nin, kelako daus tengok tunang sis, ingatkan dah jadi pompuan rupenyer edit...boleh x daus nok pinjam sebab nok wat posting terbaru, buleh dok..buleh la neh...

-TiEizZ seLLa- said...

oloh daus ni, nk pnjam ngn tieha plak, ni blog tnang dia la, nama je same, nk wat posting trbaru gane tu? bhaya dok? huhu

~Tieha~ said...

taw daus ni.... mintak ngn floha sella versi llaki r... jgn mintak ngn tieha...hehehehe....

Mira Syamim said...

hahahahahhahahahahhahahha
bakpe mu ni paih aaa???
berat doh...
kah kah kah
golek abis bdak jasper kalu tgk...
haahhaha

Segala Post Disahkan Oleh...